Monday 12 December 2011

Tukar tukar tukar lagi :)

Assalamualaikumm ;)
Tadaaaaa ! KLIK SINI JAP ! . hihi
haaa lawa tak blog aku ? 1 baldi peluh aku duk ngedit mende nih (ei yucks !) -_-
tade laaa . senang je edit-edit nihh . SENANG-SENANG pon .. tadi aku hampir-hampir nak mengamuk sebab buat asik ta jadi je . hehe tapi aku main buat je .. At last jadi ! ;) #nampak tak aku sedang senyum lebar ? hehe

Header aku tuh Qiu yang buatkan .. gune photoshop .. aku nak buat sendiri boleh je .. tapi tu lah 1 je masalah . LUPE step-step mase lect ajar haritu >.< padahal mase lect ajar . aku menumpukan sepenuh perhatian kat dy .. tapi tu lahh . keluar je dari lab . puing puing ! terbang semua ilmu yang lect ajar . hee (budak baik mmg macam nih)

KBAI :)


Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

2 comments: