Saturday 10 December 2011

Lagu tido ;)

Assalamualaikummm ;)

Dah KLIK SINI ? .. ;) okay lah kalau tanak Klik tu pon tak ape asal 
korang KLIK KAT SINI ! kalau dah klik kat situ . korang terus je ikut step tu .
"Sign in with Facebook" @ "Sign in with Twitter" Ade kann ?? ha lepas tu korang ikut je step-2 .. huiii . LUMAYAN ganjaran yang akan korang dapat tau kalau korang join .. tapi 1 je syarat , kene RAJIN promote ;) maklumat selanjut nye dalam entry .. nanti aku buat tutorial macam mane nak join bende nihh (pade yang nak join boleh ikut semua step yang diberikan , pade yang tanak join tayah KLIK ! -_- ) 

#Okay tutup cerite pasal Churp-Churp tu dulu ;)

-------------------------------------------------------------------------

Hahh ! perasan tak lagu aku dah lain ? hhi saje ubah angin .. aku sendiri dah naik muak dengan lagu tuh . hari-hari dengar .. Kalau aku da muak . Apatah lagi korang an .. Alaaa , jujur je laaa . aku ta kesah ;) nak kutuk aku kutuk kat sini je okayy . hurmm tapi korang jangan mengantuk pulak sebab dengar instrumental jehh . tade suare . huhu dengar mende nih aku rase macam tenang sikit . hehe .. Okay lah dari tak tenang langsung ! ^^

#dengar lagu mendayu gelek bagai nak rak . kalau korang nak joget-joget sambil bace pon boleh ^^

KBAI


Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment