Sunday 4 December 2011

RESULTohRESULT

Assalamualaikum :)

haih ade 1 story nak moly dengan korang nihhh ..
ha ? ape dia ? Eh sabar sikit boleh tak ? jentik dahi tu tawu laaaa !
hihi #padan muka kene marah dengan aku ;D

Semalam , lepas pukul 12 rase nye .. tengah syok-syok berTweet-tweet ngan membe-membe aku ..
ade sorang membe aku nih semangat post kat Facebook yang result da boleh keluar ;)
nahhhhhhhhh .
Ape lagi .. dengan tergopoh gapah dan kelam kabut nye aku beriya terus ke " Student Portal" .. Tapi time tu jugak lah line lembab na mati >.<
mulut aku ta lepas dengan perkataan-perkataan yang boleh membuatkan telinga korang bernanah . yuckss ! HAHA =P
Tunggu punye tunggu punye tunggu , bulan ta muncul-muncul , Haih cite ape pulak aku nih >.<
berbalik pasal result tadi okayyyy ..
Last-last aku ambik keputusan restart laptop balik , cucuk modem dan TUNGGU  ..
Aku baring sambil menanti ...
menanti ..
dan menanti ...
Aku tekan "Connect" kat celcom broadband tuh . terus ke student portal . Tup ! Tup ! Tup !
terus boleh . aku masukkan ID & Password aku sume laa .
Then click "Submit"...
Perasaan aku time tuh hanya Allah S.W.T yang tawu .. okay aku buat tenangggg je ..
Papp ! da boleh log in .. Terus aku click "Examination" sebab dalam nih result akan keluar ..
Aku relak lagi .. sambil tutup mate tekan . dy punye loading . Fuhhh ! sempat tido n bangun balik -__-

Dan dan dann !
Symbol loading tadi tu terus tade >.< tetibe aku menjerit ! haha
da macam kene sampuk . =P
ala biar la nak jerit pon , bukan korang dengar .

ALHAMDULILLAH !


Result yang aku dapat tu luar dari jangkauan dan jangkaan aku ,,
tak sia-sia tak tido semalaman semate-mate siap kan assignment .
fuhhhhh ! terus senyum lebar sampai ke telinge .
hihi
Result Q pon hebat jugakk ;)  3 something !
tahniahhh babe <3 !



-Alhamdulillah- :]

Sincerely : CikPurple

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment