Thursday 8 December 2011

Kenape dengan donut ? o.O

Assalamualaikummm :)
Ehh ! kejap kejap ! dah click Banner Hearbeat atas nih ?? belumm ???
haa pergi klik sekarang . boleh jugak KLIK DI SINI   =P

Okay dahh ? baguss .. now boleh start cerita =P
berbalik dengan tajuk entri aku hari ni .. "Kenape dengan donut?"
Start dari bangun tidur pagi tadi .. PAGI ke ?? hihi
boleh tahan la PAGI nye . haha okay okay sambung ..
bangun-bangun je terus rase tekak aku perit sangat . erghhhh aku paling benci bila kene sakit tekak -__-
bangun je terus minum air mineral yang aku letak kat sebelah bantal .
urghh lega sikittt .. tapi still sakit .. da tengahari . perut lapar , tapi malas betul nak keluar betambah dengan sakit tekak nye lagi .. ohhhmmmggg -___- tetibe teringat kat dapur aku ade beli megi pama (fav)
tengahari tadi just teman kan Q pergi makan jehh . tengok dy makan macam sedap .. tapi tak tertelannn >.<
perut terase kenyang jehh -___-
Dan malam tadi . pukul 9.30 . tekak tibe-tibe nak makan Big Apple . Ergh malam-malam macam ni lah nak makan Big Apple . ape lah tekak nih =P
bergegas g SACC MALL , sampai-sampai jeh abang tu cakap baru je simpan semua yang ade -___-
#Ohdemmm 
abes keliling kat Seksyen 7 cari donut . selagi ta jumpe kedai donut selagi tuh aku bising kat atas moto . "nak donuttt .. nak donuttt" Q tak boleh nak cakap ape dah . hihi =P SORRY
akhir sekali Q ternampak kedai King Bakers . kedai jual donutt ! yeeepeeee :D
boleh lahh dari ta dapat donut langsunggg . hik

*ergh favourite ! <3


*esok aku nak juga makan bende nihhh !!!!!!!!! (ngidam) haha

Da click heartbeat kale kuning kat atas tuh ? pergi click kejap ..  KLIK DI SINI pon boleh jugakk ;) Ty . hik 

KBAI

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment