Sunday 18 December 2011

pesan mak abah :)

Assalamualaikumm ;)
Hah ! sebelum tuh KLIK SINI ! hihi 
lame dah ta suruh korang tekan .. sekali sekali ape salah nye , bukannye klik tu jari korang tumbuh ketuat pon >.<
Hurmm agak lame dah aku ta update blog aku nihh .
rinduuuuuuu . mesti korang pon rindu kan ? 
 *tolong hempuk kepale aku biar aku sedar sikit 
Before nih aku balik kota , tak bawak lptop balik pon .. sebab BERAT , thats why ta update . cerita kat dalam kepale banyak nih >.< mesti ta larat korang nak bace nanti .
*tolong hempuk lagi . perasan aku semakin tinggi

Okay sebelum nak balik Shah Alam tadi , mak aku ade pesann ..
"Adik .. belajar betul-betul sem nih & sem yang akan datang .. buat yang terbaik .. kalau boleh kekal kan pointer yang dapat haritu.. Dengar cakap mak ?"
aku "dengar mak .." 
kat situ je dah aku dah sebak gilaa .. insyaAllah ea mak .. dikyan buat yang terbaik..
Dan tadi yang hantar aku g terminal abah je , sebab mak nak g jemputan kawin.. Mase lepas salam nak naik bas tuh abah pon ade pesan .. saling ta tumpah macam ape yang mak pesan .. hurmm aku tahan jugak supaye tak menangis .. tanak nampak lemah depan mak abah >.<
*jangan GELAK , ini serius

Aku akan pegang pesan mak abah sampai bebila <3 
*ade puisi untuk abah . tunggu yeah :D


Tunggu aku di hadapan yaa , aku akan menyusul :)

KBAI


Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

2 comments:

  1. ingat pesan mak abah yer dikyan..

    ReplyDelete
  2. wah orang hawt comment =P yaa sentiasa ingat :)

    ReplyDelete