Tuesday 6 December 2011

intake baru ;)

Assalamualaikumm ;)
heyy peeps . hikhik (gedikkan? biarlah)
sebenarnye aku sendiri tatawu ape yang nak ditulis , dalam erti kate lain aku nak merepek . ape yang terlintas kat fikiran aku . tu lah yang aku taip kejap lagi . =P
korang bace je la erk . (macam la ade orang nak bace)

Aku baru balik dari makan malam , hihi ha ? dah pukul berape ? baru pukul 12am ;)
tade la lewat mane pon untuk makan malam . hihi
aku ta kesah pon makan pukul berape , asal kan aku KENYANGG !
di pendekkan cerita . mase lalu depan Unisel tadi , ade bas yang untuk budak-budak intake baru nihhh ;)
"UNTUNGLAH DAPAT MASUK UNISEL"
hihi =P
dorang baru habis orientasi ..bape bas tadi erkk ... 3 kut .. 
senyum sendiri tadi aku tengok dorangg . haha bukan ape ..
aku pon dulu kene macam dorangg , orientasi .. balik da lah lambat . pastu bangun nak cepat .
huh nasib da lepas ;)
hihi

"SELAMAT DATANG KE UNISEL & MENEMPUH SEGALA APA YANG BAKAL DATANG UNTUK KORANG :)"
-goodluck-




Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment