Wednesday 14 December 2011

:) :( :| :* :O

Assalamualaikummm ;)

Selamat pagi ;) *okay aku merepek -_-
kalau tanak aku merepek korang KLIK SINI ! ;D
Haih pejam celik pejam celik dah sem 3 .. macam ta percaye kan ?
tapi korang kene percaya okay ;) so sekarang maknenye subjek yang akan aku belajar semakin susahh .. AGAK LAHH -__- tadi lecture yang masuk just lecture subjek Photolab Techniques (6hours credit) .. 6 jam weh 6 jam ! fuhhhhhhh ~ 4 jam kat Dark Room & lagi 2 jam dalam class ;|
*Hope semuanya berjalan lancar & sangat lancarr ! doakan kitorang :) family DP11

Takde banyak yang boleh aku cerita untuk hari pertame tadi .. korang pon bukan nak sangat bace kan .. hihi tawu laa .. tayah nak sorok-sorok .. tapi aku nak cerita jugak sebab nih blog aku ;) aku nak cerita ape aku punye suka laa . ngek ! :D . Hurm sebab bukan nye ape sangat pon .. datang-datang je lecture takde.. yang lecture nye ade pon ta masuk class . -_- dia lalu je depan kitorang . macam tu pon bolehhh ,, hehe =P

Tadaaaaaa ! nih sebahagian daripade kelas aku .. ade yang memang tanak datang .. ade yang dah balikk.. meh nak kenal kan sorang-sorang .. ;)
Dari kiri : Apiz , Raymie , Amar , Qiuu , Ayinn , Qyss , Kecikk , Fiee & Tajull .. Add diorang okay :D haha
Perasan tak yang kat belakang tuh ? Fitryy .. Dia budak Graphic Design .. macam mane boleh terselit kat belakang tu pon aku tak tawu .. hhu
Tu je .. 
KBAI .


*Kalau rase nak ngutuk aku . comment je bawah nih :) diterima .

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment