Friday 9 December 2011

Hasrat tercapai ^^ Tapi .........

Assalamualaikummmm :)
Ehhh ! kejap kejap ! da click Banner Heartbeat yang warne kuning atas nih ?
belumm ? haih berape kali nak kene ingat kan nih ? =P
hurmmm KLIK SINI pon tape lahh :)
okay dah kann ? ^^

Firstly aku nak bgt . perasan tak header blog aku da lain ? huhu -___- aku ta habis edit lagi sebenarnye blog nihh . nih untuk sementara jea .. mesti ade yang cakap blog aku buruk , hodoh  kan ? takpee .. cakap jea ^^
ta kisahh .. bila ade orang cakap macam tu , means aku boleh perbaiki mane yang perlu dibaiki . TERUS TERANG je ,, jangan pendam lepastu dok perli perli . ah ah ta elokkk :)

Okay start cerita ...
"HASRAT TERCAPAI" ??
Ohh . nak tawu letewwww =P semalam kat entri aku yang nih --> SINI SINI ! aku ade sebut pasal donut kan ? hihi tadi petang aku dapat jugak makan Big Apple ^^ segera mungkin aku g SACC MALL dengan Q n Matyie tadi  , aku beli yang 6 pcs tapi yang aku makan 1 jea . haha yang lain aku derma =P


tadaaa ! nyummy :) aku makan yang oreo jehh . makan 1 boleh kenyang 1 jam -__- YEKE ?? hihi

DANN ! proses pembaziran berlaku di sini .. Tapi lagi 3 nih ade dalam peti ais . TERLUPE nak makan =P
*still available lagi nih , hehe ade dalam peti ais .  

"TAPI......" ?? kenape dengan tapi ? okay aku sambung ..
Lepastu tadi aku saje call mak aku , nak cakap la yang aku tengah makan Big Apple , nak tawu ape reaksi dy ? "Big Apple ? ouhh , makan laaa.." alah mak nih ta jealous ponn . hhaa ape laaa
lame jugak kitorang lepak kat kedai makan kat Seksyen 2 tadi , aku , Q , Dina , Anna , Matyie n bestie dinaa .. kul 6.30pm baru balik rumahh . hurmm balik-balik badan aku rase seram sejuk .. nak mandi pon fikir 2 3 kali , sejuk yang amat air tadi ! hurmm lepas maghrib tadi dapatlah terlelap setengah jam .. Lepas tu bangun-bangun je . kepale berat . mate aku panas . Ah sudahh ! dah sah sah aku demam -__- #tak bermaya 

Sampaikan online pon dalam keadaan aku baring . punye malas nak bangun .. haih 
habis aku tepek minyak kapak kat kepale n leher . ish aku sanggup bau minyak angin dari bau busuk . hehe =P #eh ape kene mengene nih . -__- . So sekarang ape yang aku nak sangat makan dah dapat , hurm lepas nih nak makan ape erk ;) ohhhhmmmmggg da pukul 3.04 . better aku tidor . esok da terang-terang aku bangun ........ (ehem) haha =P 


P/S penaja : CLICK SINI ! CLICK SINI ! ^^
KBAI

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment