Tuesday 13 December 2011

New Chapter ^^

Assalamualaikumm ;)
KLIK SINI DULU ! hihi ^^ 
Hurm sebenarnye tade lah cerita sangat ponn harini .. cume nak berkongsi cerita sikit :) Ala ape ayat aku nih .. >.<
takpekannn ? hah ? cerita apa ? ape yang new chapter tuh ? eh jentik dahi tu kangg . benjol baru padan muka =P no lahh . esok 13/11/2011 kan ? hah ? bukannn ? kau duk planet mane ? Pluto ? patutlaaa ;) .. Okay kembali serius .. Acctually esok bermula lah sem baru untuk aku .. 
percaya yang aku da sem 3 ? baguss .. memang betul .. dah sem 3 nih maknenye lagi gila dasyat subjek-subjek nye kan ? eh tak jugak laa ... #harap sem depan subjek ringan sikit ;)

Subjek aku untuk sem 3 :
  • Photo Lab Technique .
  • Photography Mechanics .
  • Elements of Photography .
  • Ko-Kurikulum .
  • Graphic Communication .
  • History of Art & Design .
Tadaaaa ! tudia 6 subjek untuk sem baru nih ... pade korang senang tak subjek-subjek atas nih ? okay aku sendiri jawab .. Kalau belajar confirm senang lah kann .. kalau tak belajar je susah sikit . ngee ;) tak sabar nak menempuh sem panjang ! Hope semua berjalan lancar .. ;)
sem baru , meja laptop baru ;) semangat sikit nak dok ngedit-ngedit nanti (pandai ke aku ngedit) takpe ..... kan belajarrr :)
Rase nye aku patut untuk tido awal . sebab esok pagi kul 8 ade kelas Elements of Photography ... 



Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment