Friday 20 May 2011

semalam

hey awakk ! sape ? awak laa !
ye.... awak tu laa ! yang mane lagi.. 
eh ! dy boleh tengok belakang pulakk .. 
ha ! awak laaa ! :D

saje nak mengarut sikit ney :D
ermm semalam aku gyler malas nk post hot story doe.. aku mlm semalam gyle focus ah wat assgment an . haha aku sendiri tak percaye aku wat assg.. tapi tu lah hakikat nye malam tadi :D weee
semlam pagi aku ade class ney la , pengajian islam yang kusayang yang kucinta (katenye) haha
ak beriya buat ney sebab nye da nak kene tunjuk kat ustad,.. ye lah aku menyusun atur..
class stat kul 8.30.. tapi nak tau kamikami bangun kul bape ?? tak silap aku tidur kul 4 kutt . haha bangun2 luar da terangg . hah ! tu diaa kul7.30 baru disadar oleh wann . haa gyle ahh . rumah sunyi . memang lene ah kan.. ak rase law wan ta bangun mang sampai ketengahari la jawabnye.. huu
sampai2 class je cari tempat duduk dulu ! hee kitorang pelajar diploma kan ... so pilih tempat depandepan sikit . baru lah AMERIKA . HAHAHA :D
ta sampai sejam class , mate ak da berat jeeeee , ah sudahh .sikit2 ak terlena . tapi tak lah lena mcm akak dalam bus rapid tu ! haha

HAH ! ;)
(tapi ney lakonan semule jea,,kalau betubetul lagi buruk agaknye)

wasehhhhhh ! kaw tengok dagu aku tu . macam da ta nampak dagu je kann. erghhh takkan ini tandetande nye kottt . jangan laaa .
(okay yan . jangan d pikirkan sangat, chill babe chill) ~~"
*credit to bambam lah kan yang snap pict ney tanpe pengetahuan ak

tapi ak tatawu la memang ngantuk gyle ah kan .. membe2 ak lagi lahh . ade yg tersengguk2 .. hehe kan korang kan ?? :p

HAH ! tapi kalau dah ke toilet . then ade pulak cermin bosa . ilang terus aih ngantuk ak (AUTOMATIK) . HAHA macam ta biase pulak en .. ha ? sape yg tecik baju pink ney ? ney la bambam.. :D dy pon nak jugak masuk dalam pict ak . hehe <3


lepas abes class ney,, petang ak ade classproficiency english ;) agak letih la kut class pagi sampai ke petang :(
semalam kitorang dapat markah first test kitorangg.. aku punye markah agak LOW laa . agak kcewa .. but ak janji pade diri ak sendiri ak akan buat lebih baik lagi lepas ney.. itu janji ak,, sebab test ney pon sir kitorang kate kalau d gabungkan ngn assg sume sekali markahnye 60..exam 40. see ? lepas settle bg markah kitorg ade 'public speaking' ak punye gelabah ta hingatt . ak ney kan pemalu tahap gaban orangnye . malas nk cerite panjang2 , ade classmate ak ney , mase time name dy kene panggil . bace bwh ney..

"i would like to talk about love..
so , i love my moneyy..
and i wanna talk about money ."
HAHA mane 1 dy nak cerita kitorang pon tatawu . muke dy selambe jekk . ahaa
ney je ah , penad ahh

-end-
-assalamualaikum-
<3

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment