Saturday 21 May 2011

o m g ~~"

hye =="
erm tension nye aku ! sume perkare nak jadi dalam mase yang same..
bosann.. borringg.. macam macam laa ;(
tadi pasal SI DIE .. ney pasal laptop aku pulakk..
tetibe tadi sound nye macam da rosakkk..
suare sangkut-sangkut T_T
hurmm.. nak betulkan gune duit lagi.. law ta betulkan nanti makin lah dy rosak..
banyak betul nak gune duit.. huu

ade 1 lagi perkare tu.. tapi tak tergamak pulak ak nak cerite kat sini..
(nak d luah mati mak nak d telan mati bapak) =="
aku tanak ade sapesape terase.. 
hurm so, bia jadi rahsie aku soranggg :)
ha ?? nak tawu jugak ? eishh cube jangan nak sebokkk ! :p :(
ney kali ketige jadi kat aku..
sape yg usha facebook aku mesti paham ape yg aku cube sampaikan ney ;)
aku penah cakap , if jadi kali ketige kat aku, aku takkan berdiam kan ?
tapi ney da pon kali ketige , aku tatawu nape aku tak boleh nak bukak mulut dan bersuare .
hurmm ibarat ade batu permate dalam mulut aku ney.

hurm takpe laa . ape yang akan jadi kat aku. aku redha ya ALLAH.. aku terima segala ketentuanMU padaku seseungguhnya KAU amat berkuasa ;)

-end-
-assalamualaikum-
<3




Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

2 comments: