Monday 16 May 2011

cubaan pertama ;)

hey hey hey hey !!
assalamuaalaikum peeps ! 
mwahxmwahxmwahx .
HAHA 
apehal aku happy semacam ney ..
macam ade something je kan ?? memang ade ..
tapi jangan haraplah aku nak share ngan korang ! HAHA
(macamlah korang nak tawu sangat lah kan)

okay lupekan pasal tu . ney malam tadi.. aku de wat cubaan pertama ak as a PHOTOGRAPHER .,
agak best dan agak penadd :)
haha belagak nye ak sebot PHOTOGRAPHER tu kann ;)
biase lah . sape ta kenal yan , anak encik atan dan puan ani .
<3 mak abah ! along ngn angah ta payahh ! semak je haha :p
gurau saje :)

tapi saya masih amatur :) manemane yg PRO nak ajar AMATUR ney boleh sangat ! saya alu-alu kan DEAR ! :)
hah ! bawah ney antare hasilhasil tangan yan ;)
tapi yang tak best nye . gune dslr orangg . hah ?? mane yan punye dslr ? sem 2 nanti . wait haaaa :)
okay now , tengok pictpict bawah ney . no edit-ING :))

1000D <3

ney yan import dari block D1-1-09 :)
Dyna Murad :)

bambam :)

anna dotdot :)

ney la mukamuka nya :)

 ape motif pict ney ?? korang tanye ak ape motif pict ney ??
jap ak pk . HAHA 
tade laa . ney ak cube n try FOCUS :)
jadi takkk ?? ^^
*muka aku mane ? mane dapat jeppp ! :p
ak kan photographer nye , so d belakang tabir saje laa :)

_____________________________________________________

tunggu dslr saye keluar yaa . lagi macammacam saye masukkan , :))
sekarang saye senggugut ! dan nak tidurr !
*untuk pengetahuan semue, selain menelan pil menstrual . tidur juga boleh menghilang kan rase kesakitan ketika mengalami senggugut , saye sarankan , JANGAN MENELAN PIL MENSTRUAL SELALU kerana anda boleh MANDUL ! :)

-end-
-asssalamuaalaikum-
<3

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

2 comments: