Thursday 19 May 2011

hahaish ;O

hoy hoy hoy.... encik ahmaddd ~
HAHA
engad tak ney tagline sape ?? HAH ? tak engadd ??
tak patut betul.. ney kan tagline SHAHiR juare AF aritu ..
ney aku nak bagitwu.. kat Shahir ney ade ciriciri lelaki idaman aku..
cewahhhhh ! ayat nak real je aku ney kan . HAHA
(yeayeayea aku tawu korang takde tanye..ney sekadar pemberitahuan ;D)

haha ermm hari ney ape yang aku erk...
hari ney aku tidur 3 jam lebih je .. wahh . hebat tak hebat lah aku kan ? :p
mane tak nye pukul 6.25pagi aku baru nak tido.. pastu pukul 10 kut aku bangun.. tu pon bangun sebab aku nak g somewhere . HAHA
ha?? 4jam ae ? ouh bukan 3jam la ea . okay silap aku :p

aku bangun tadi ponn sebab nak jumpe "anak" aku dan "menantu" aku . HAHA
mesti korang pelikkan ?? ha ? takk ?? lantak korang lah kan :D
ce korang tengok kat tepi blog aku ney.. kan ade kan tulis anak2 aku d facebook .. tu la dia .. tp tadi sorang je yang datang (Latiff).. lagi dueorang ta ikot .. sorang nga kering n sorang lagi masih bersekolah :p
HAHA
pastu aku ade ajak membe aku mase aku kat KLMU .. Mas n her lover Fizul . memang sweet couple :)hope kekal ya dude :D
tadi aku orang pertame sampai TimesSquare ., tanak macam lepu lak an . da a sorangsorang . pfffttt . HAHA SORRYSORRY..
tengok muke budak bosan tadi ney
tade lah.. aku okay je kalau sorangsorang pon.. asal kan takde orang usik aku.. hee
d pendekkan cerita . aku tunggu Mas dekat ngn train . then dy sampai with sayang dy . alololo ,. HAHA 
okay lepas duduk kejap . kami gerak dulu laa cz latiff ckp dy LAMBAT siket.. korang tatawu lagi lambat dy camne , aku je yang tawu LAMBAT SIKET dy cmne tadi . huhu
okay lah lepas g makan kat KEPSi , kitorang jalan dengan takde arah . men jalan jea , huu
lepas tu kitorang TERjalan depan kedai jual selendang , PASHMiNA pe sume tu kan.. aku pon singgah la sebab memang niat law jumpe aku nak beli PASHMiNA ,, aku tengok orang pakai lawa jea.. aku pon nak LAWA jugakk.. HAHA perasan gyle kan minah ney ?? :p
pastu aku beli 1 pashmina , warne hitam.. sebab aku pk warne hitam ney sume baju ley masukkan,..
okay lepas tu jalan lagi . then aku text Latiff . 'lambat lagi?' dy wepp 'aku aku tunggu membe aku ney'.. ouh yela.. pas jalan lagi . agak penat a an , lepak dulu , kitorang duduk ,
then ade orang teponn.. "umi kitorang da sampai' aku okayy ,,pusing2 ta jumpe ,
then aku tanye "kat mane?" dy wep "kat depan vaio ney tingkat 2. depan sturbuck" padahal ak kat tingkat due da td.. weh ! sebenanye korag kat tingkat 1 laaaaa . huhu ape seh.
okay lepas jumpe latiff n de geng ak trus blah , trus alek .
da lepas turun naek monorail pe sume.. ak cari la bus RapidKL U80..
ak amek sit agak belakang la cz agak HOT la ptg td .
sape kenal ak tawu la ak cmne , kat mane2 pon ak snap pict.. mase dlm bus uh ak snap ah pict ak an , belakang sekali ade 2 bangla , ak dulik hape an , ak snap2 pstu tgk belakang dy kat belakang aku. humakaih ! geli doe.. ha korang tgk ney

*sumpah tadi lepas snap baru aku perasan ade idung bangla tu dalam pict ney ! automatik pict aku bau bawang! huh =="

korang tengok 1 per 1 taw !

HAHAHAHA ! aku anti betul , korang tengok ah ! baju da la lebih kurang je warne .. wat nye tadi aku kua pkai selendang merah jugak , tak ke nmpak macam kitorang g marhaban ?? haha pastu dy punye tido , staiq baq ang !  lenaaaaaa .. terlentuk abiss. ak panas je duk sebelah even aircon ats kepale . huh
*akak ! jangan sampai kite terserempak lagi dan jangan sampai kite pakai baju yg warne same lagi yee ! BEWARE , HAHAHA
ney lak mase dalam rapid tadi , panas hati ngn akk tu punye pasal ak snap aje lah pict
pict ney ak amek lepas akk tadi turun . erghh baru la luas ak duduk ! HAHA
*ta baek nye la aku ney kann . sorry kak !! ^^

-end-
-assalamuaalaikum-
<3


Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

4 comments: