Monday 9 January 2012

Fuhh... Fuhhh..

Assalamualaikummm ;)

Jappp .. Jappp ..
Fuhhhh .. Fuhhhhhhhh !
*tiup habuk kat blog sebab dah berabuk , LOL
Nahhhh .. Sekarang dah tahun 2012 , dah besar dah akuu .
*Eh eh kau ingat kau tu kecik lagi ke Yann gemok ! -_-
Dah 09.01.2012 dahh :D
*Jangan nak senyum sangat la . sedarrrrr . BUMI dah semakin TUA
Haish ade je yang tak kenaaa . (nampak tak aku merapu , padahal aku sendiri yang taip)

Nahhhh . dah tahun baru bulan pon dah baru nihh . mesti semua umur dah makin meningkatkan ?
Elehhh , tayah nak menafikan laa . sebab terjadi kat aku jugakk .
Dis year umur aku 20 . Hah nampak ke nombor tu ? takkan ? Aku tulis 18 tuh :D
hurmmm .. macam ta percaye aku dah nak masuk umur 20 . padahal kalau ikut muka . aku baru dalam  16 tahun gitu kodd :) hwhw
Mulut kau terkumat kamit kenape ? nak menyumpah aku lah tu -_-

Tapi sejak masuk tahun baru nih aku ade lah terperasan yang diri aku dah ade perbezaan sikit . Dari segi fikizal ade lah sikit .. Dari segi rohani pon ade rase nyee . Tapi ape perbezaan yang aku perasan tu biarlah aku je yang tawuu :0

Hope ape yang aku harapkan untuk tahun 2012 nih semuanya tercapai . InsyaAllah ~

What ? nih gambar aku ? eh bukan laaa ;) Nih gambar adik seiras aku . Name dia pon Yann jugak , Umor pon same ngan aku .. pelikkan ? dah besar-besar pon sebok nak melompat . Alah bia laa . badan RINGAN :3 huahuahau

#seriously subject sem nih bukan calang-calang subjek -_- Duit keluar dari bank macam air terjun !

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment