Monday 11 July 2011

terimeapeadenyelahyann

Haa ! nih sambungan ,
heh tapi cerita yang berbeza lah dear :D

2| ermmmm , aher aher kami nih da ta mesra macam sebelum,
ha ? siape ? kenape ?
eh reti sabar takk , nak cerita la nihhh =="
aku panggil dy Izat jea .
acctly dah lame gak aku makan hati ngn dy ni , sumpah gila gila aku terasa =="
mak pon asik tanye , dik Izat tade mesej ke ? dik Izat tade cntct kau dah ke ?
aku just geleng , huu
ha ? aku terase kenape ?
em perlu ke aku cerita details kat sini ?? huu
macam tak perlu jea . bia aku je tawu yek . 
DAN AKHIRNYE ! tadi ... baru lah aku tahu sebab musababnye kenape dy da lainnnnnnnnn . jyeahhhhhh ! THANKYOUSOMUCHBABE sumpah i appreciate gila . Thank coz da bagi i harapan menggunung gila babeng . Thank jugak coz da buat i mengharap kat u Bod** ! Thank jugak coz da buat perasaan benci i kat u MENGGUNUNG :)
Orang bergaye macam u kannn . pasti menjadi gilaan para-para gadis kann . i paham :) then mungkin sebab tu jugak EXgurl u tinggalkan u tak ? whoot whoot ! :) nasib i ta declare ngan u aritu wehhh . fuhhhhhh :)
pape ponnnn , HOPE u happy dunia akhirat :)

*PERGI LANTAK LAH KAU :)


---------------------------------------------------------
3| GOOD NEWS !
Tadi aku cek kat web nihh www.ptptn.gov.my . masuk kan num id , paswed ape semue.
DANNN ! kat situ tertera DILULUSKAN , alhamdulillahirobilalamin ! fuhhh sumpah lega sangat wokk :) tayah nak pikirpikir sangat dahh . cume kene pk pasal surat2 yang ptptn tu nak ..
itu sume aku buat kat Shah Alam nanti kott :)
nih jek kut untuk hari ni ..
byebye ! mwahx ! kat lutut aku tadi yang luke :*

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment