Monday 11 July 2011

GunungLumut

heyy peeps ! :)
today Ahad 10|07|2011 kan ??
ha ? kenape ? 
takde ape lahhh , saje je aih .
ade 3 cerita nak story mory kat korangg nihh .
HOPE tak bosan ye bace . heh

1| today kami seFAMiLY dan seFAMiLY makcik g mandimanda ..
hee
kitorang g mandi kat GUNUNG LUMUT, KLUANG
pagipagi lagi mak da siapsiap masak bihun ape sume.. tapi aku masih tebongkang
tido lagi . heh :D tapi lepas tu aku terus bangun ok..
nih YAN la wehh , tanya mane kubuq suma kenai . HAHA
 

Erm tadi pegi due kereta jea... makcik ngn anak-anak dy .. aku ngn family aku lah kann .. LEPASTU !! TIBA-TIBA mase da nak hampir sampai ke destinasi kami .. tu diaaaaaaaaaa . HUJAN habaq angg! lebat ta hingatt , aku da buat muka sedih jea . HAHA yelah mane tak nya , aku yang beriya nak g jalan jalan . :) yelahh sabtu 16HB aku dah gerak balik SHAH ALAM (yang kusayang yang kucinta) katanye..
tapi nasib laaa , sampai2 je tak hujan sangat dahhh . time tu aku punye senyum dekat ke telinge dahh . hehe mwahx ! kami ingat ta ramai , RUPANYA ! 5 bas ade kat parking tadi. haih
Aku dengan EXCITED dengan makcik g cari tempat perkelahan kami . hee
Hah lepas da jumpe tempat lepak ape sume , aku dengan semangat pergi celup2 kaki dulu .. last2 terus beremdam . haha ermm nih pict first aku KOT


*tang perut abai kan =="

lepas je nih aku ngan angah aku ngn adik-adik sedara aku macam ta penah jumpe air .


HAHA !
nih kami 3 beranak . ABAH tak boleh mandi sebab dy kene jage makanan . haha , takde lahh . dy memang tanak mandi . =="

nih antare muke2 sengal aku :

Aku ade jugak effort nak belajar berenang , angah aku jadi mangse , aku pegang lengan dy then kaki aku KONON-KONON macam orang berenang real jea . haha tapi lepas aku lepaskan tangan aku kat angah aku jea , aku tenggelam . HAHA macammane nih?? =="

DAN ! tengah best2 mandi , aku ajak dorang ni g tempat yang ade batu-batu . cz aku tengok ade banyak anak-anak ikan , huu TAKKU SANGKA TAK KUDUGA aku terpijak batu yg licin dengan ade lumut2 hijau . kecebummmmmmmm ! (bunyi air) dan lutut aku kene kat batu . perghh ! da lah ramai , bapak segan laa gilaaa ==" tapi takpe . aku pandai cover . huahuahua :D

sumpah sakit :/

Lepas siap2 mandi ape sume kitorang terus naik bilas badan balik ape sume laaaaaa
lepas mandi balik perot ta hingat bunyik dy ! aiyakkkk
< 3

*KONKLUSINYE | AKU MEMANG HAVE FUN GILA LAHH ! HILANG SEGALE TENSION AKU . FUHHHHHH :)
-----------------------------------------------------


*Lagi 2 story aku cerita kat post 1 lagi ea . =="


Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment