Tuesday 5 June 2012

Mak


Nak jadi macam mak .

Kalau bab makan . Mak cakap bia anak-anak mak kenyang dulu . Mak takpee .. Kalau dikyan suruh mak makan dulu mak cakap mak makan kejap lagi . Mak kenyanggg . Tapi mak lapar kann ? Kite same-same perempuan mak . Dikyan pahamm . :)

Kalau bab baju raye . Mak mesti dulu kan anak-anak dia duluu . Bila beli kain untuk buat baju kurung . Aku selalu cakap , mak tak beli jugak ke ? . Nanti mak mesti cakap , takpeeee baju tahun lepas elok lagii . hmmm

Kalau bab duit , lagi-lagi mase aku tengah study ni . Banyak diorang keluarkan duit . Lagi2 sem pendek ni tak dapat duit ptptn , kesian abah kene keluarkan duit dia untuk bayar yuran belajar aku . Bukan aku taknak bayar sendiri , tapi dengan kelas yang pack , esaimen yang agak susah . Ia menghad kan mase aku untuk kerja . Penah aku cakap kat mak , mak bagi dikyan duit ni mak tu ade duit tak . mak cakap , takpeee ... adik guna duit pon untuk belajar kannn *lap air mate 
Mak cakap sekarang susah sikit takpe .. Nanti adik da abes belajar , da keje .. Adik balas lahh ..

*Dikyan janji .. Dikyan akan belas balik jasa-jasa mak abah abang bangah semua kat dikyan .InsyaAllah dikyan akan pastikan mak abah takkan menangis lagi .. Dikyan akan pastikan kita sekeluarga hidup senang ..

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment