Sunday 19 February 2012

kankankan

Assalamualaikumm :)

Harini kannnnnnnnn , aku kannnnnnnnnnnnnnnn masak . :O
haih macam mana aku boleh berperangai macam nih .
*ketukdahigunasenduknasi
Tadi buat lah pertama kali aku memasak kat rumah baru nih setelah dekat sebulan duduk sini . hihi aku nih ade jugak sebenarnya bakat memasak bukan tade . ;p *mukabangga
Tadi masak lauk ------ . -_-
Tau ke ape ? tak kannnnn . hihi
Tapi okay whattttttttt ?
dari tak pandai masak langsungg . bluerkkk ! shame on youu
eh lebih2 lak :D
 Tapi tapi tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .
Ha ade tapi , banyak step yang aku tertinggal mase masak tadi . heh
tapi okay laaaaaa .
Boleh tahan jugak aku nih masak :D walaupon ------ . hurmm
Tadi siap masak semua aku bungkus letak dalam tapawe .. macam tu eh eja ? whateva :D
Siap2 letak dalam beg semua Qiu pon sampai . wah serentak kan ? Ohsemm .
Ingat mula-mula nak makan kat tasik . 
Tapi...................................
sampai2 je kat tasik , manusia punya lah ramai . Almaklumlah Ahad kannn . semua orang cuti , semua bawak anak jalan-jalan ..
Tade hari lain ke nak bawak anak jalan-jalan kat tasik ? aku nak berkelah berdua pon tak senang ;p
Last-last berkelah dekat depan rumah Qiu . hihi :P
Senang bukan ? makan depan rumah . tempat basuh tangan pon ade dah , tayah nak masuk dalam tasik buat-buat main air tapi rupanya basuh tangan -_-
hah tapi sebelum tu kami singgah kat kedai makan beli lauk tambahan . bukan apa , takut laku sangat lauk yang aku masak T_T
Hurm best jugakkan makan kat taman , makan makanan dari air tangan sendiri *lapairmata
semua yang lalu kat taman tu semua pandang . Hello ? tak penah nampak orang berkelah kat taman ke ? *sweetfingerup .
hehehe

Qiuu , bila kita nak macam nih eh ? HAHAHAH gelenya Kbai


P/S : Tak dinafikan lepas bace entry nih mesti ade yang cakap . Laaaaa . pandai masak pon nak cerita keh . aku lagi hebat masak , tade kecoh ponn . Hurm kan kan ? Ni bukan bersangka buruk tapi memang inilah selalu yang jadi , ade jee orang macam nih . Pada aku lantak lah nak cakap ape , ini blog aku . cerita aku . Klau nak aku publish kan cerita kau dekat blog aku pon boleh :) hihi Salammm

Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment