Monday 12 December 2011

Perbualan Hangat

Assalamualaikummm :)

Ade cerita kurang enakk .. hurmm kenape ? korang ade twitter kan ? KLIK NI ! .. Ade korang nampak tweet-tweet dari dia ? pade aku segale tweet-tweet dia tuh boleh membawa ke arah pertumpahan darah -_- huhu dan aku rase dy saje nak mencabar orang Islam .. ade yang kate . name islam . tweet pon tade nampak macam yang dia tu orang Indon . hurmm da nak akhir zaman ke ? kesian betul aku tengok dy . 

I
I
V
Antara tweet-tweet dia :

 Sedih ade manusia perangai macam nih ! bukan nak mengaibkan .. tapi ramai da tawu yang terang-terang dy menghine Islam ! 

I
I
V
Antare komen-komen mereka :


(geleng kepale) +.+

Hurm tengah-tengah aku tweet ngan membe2 aku tadi . ade tweet dari Aaron Aziz untuk TengkuSophia nihh

*Nampak tak yang aku retweet ? hee tapi betul ape kate Aaron tuhh . beharap sangat ade pihak yang dapat membantu manusia seperti TengkuSophia . Aku rase mental dia problem .. thats why dia asik merepek -_- kesian kan dia ? hurmm

#Doa ramai-ramai supaya dia tarik balik kata-kata yang telah di luahkan dan bertaubat .
P/S: KLIK SINI JAP ! :)
OKBAI



Thanks for reading ;) Suke ? Like jea ..

No comments:

Post a Comment